02 november 2006

De vossenjacht (1)

Ja, wie leest mijn blog nu eigenlijk? Wie ben je? Besta je wel?

En wie ben ik??? Kan je me vinden, ontmoeten, in de echte wereld?

 

Laten we er een jacht van maken. Waarschijnlijk laat ik in het echte leven al eens verwijzingen achter naar deze blog. Of verspreek ik me soms. Of laat ik in deze blog sporen achter die een goede detective naar bij mij kan leiden. En als je dan denkt dat je me getraceerd hebt, stuur me dan een mailtje, of spreek me aan, of geef een commentaar op een vossenjacht blog, waarin je bewijst dat je me getraceerd hebt.

Ik ben me er van bewust dat dit een naald in een hooiberg is, en dat deze jacht dan ook maanden of jaren kan duren. Maar het idee lijkt me leuk.

 

Tip 1:

Ik zit regelmatig op de trein Antwerpen-Mechelen (en terug) en zit dan soms te schrijven aan mijn blog. Maar zoek me daar niet op maandag of vrijdag.

Geen opmerkingen: