26 oktober 2006

GSM en privacy

Wat dacht je van een passagier die neerploft en ogenblikkelijk een gsm-gesprek begint waar heel het rijtuig mee van kan genieten. Zonder enige schroom wordt mijn privacy geschonden door gesprekken zoals
"Dag schatje. Vond jij het ook zo fijn vannacht? Ik hou er écht van dat je me daar zo lekker likt... Waar ben jij nu al? Denk jij er aan om vanavond de boodschappen te doen? Ik ga langs de dokter want ik denk dat ik eindelijk zwanger ben. Vergeet geen whisky mee te brengen, want Paul en Maria komen op bezoek, en je weet hoe zij er meer weg kan als Paul rijdt. Laat je vandaag niet doen door je baas hé. Vraag nu eindelijk die loonsverhoging eens waar je volgens mij al lang recht op hebt. Ik heb zoiets van - als we misschien binnenkort een mondje meer moeten voeden - kus kus kus."
GSM weg, deodorant boven, en eens goed rollen onder de oksels. Zaaalig dat treinrijden...

Sinjoorke

Geen opmerkingen: